Tuesday, July 16, 2019

Cerita Tentang Kripto Lagi- DDKoin Terhangat Dipasaran

Salam lumayan,
Lama juga tak update blog ini, sebab beberapa hari ini sibuk sikit trading kripto. Disebabkan ada bad news dari prisident Amerika iaitu Donal Trump yang menyebarkan FUD bahawa dia tidak minat dengan dunia kripto sebab sifat kripto yg volatile dan boleh disalahgunakan oleh penjenayah untuk cuci wang besar tanpa dapat di ketahui akan pemiliknya. Trump juga mengetatkan pembangunan kripto dari syarikat2 gergasi Amerika seperti Facebook yang ingin mengeluarkan duit digitalnya iaitu Libra. Sehubungan dengan itu hampir semua aset kripto menjunam harganya sampai 30% dari harga semasa didagangkan dalam exchanger.

Walaupun demikian harga DDKoin adalah stabil dan masih didagangkan antara 17 USD ke 21 USD,
dan volume DDKoin meningkat sebanyak 200,000.00 USD. Banyak pelabur kripto memilih DDKoin disebabkan tdk dipengaruhi oleh FUD dari prisident Amerika Donald Trump. Ini menjadikan DDKoin Semakin hangat dipasaran kripto walaupun belum tersenarai dalam coinmarketcap.com . Selain itu DDKoin juga telah mula didagangkan dalam Dobi Exchange pada 09 Julai 2019. Walaupun market kripto masih membuat correction terutama Bitcoin, dan Ethereum. DDKoin semakin mendapat tempat dalam dunia kripto. Ini disebabkan stake holder atau pelabur semakin bertambah dari hari ke hari. Saudara bleh menyemak komuniti DDKoin disini secara transperant tanpa was-was.


Stake holder DDKoin telah bertambah sebanyak 10966 daripada 188210 ribu kepada 199175 ribu dan DDKoin yang di staking juga bertambah sebanyak 254,468.9099 ribu daripada 1,863,609.0751 juta kepada 2,118,077.985 juta. Ini menjadikan purata new stake holder memegang sekurang-kurangnya 23 ddkoin setiap seorang. Jadi berbangga jd stake holder DDKoin produk tempatan dari Malaysia yang berada di pasaran global. Tidak mustahil DDKoin akan berada dalam kelompok 10 kripto terbaik di dunia seiring Bitcoin dan Ethereum disebabkan Blockchains yang digunapakai oleh DDKoin adalah yang paling latest iaitu DPOS. Untuk pengetahuan umum sahaja Ethereum 2.0 juga akan menggunakan DPOS disebabkan untuk mining baki Ethereum yg banyak itu memerlukan semakin banyak mesin-mesin mining dan elektrik yang banyak. Jadi DDKoin sudah selangkah lebih awal berbanding kripto-kripto diluar sana. Tahniah di ucapkan kepada anak Malaysia iaitu Dato Arai Ezra founder DDKoin.
Kesimpulan drpd entry aku pada kali ini, rebutlah peluang ini saudara sementara DDKoin masih berada pada harga mampu milik. Saudara boleh dapatkan DDKoin dalam Simex.Global dan DobiExchange. Kalau saudara mahu staking DDKoin untuk dapatkan reward setiap bulan sebanyak 10% dan perlukan bantuan boleh whatsapp saya disini atau boleh buka akaun disini dan jangan lupa simpan pass phrase sebanyak 12 perkataan itu untuk kegunaan login dalam web DDKoin sebagai wallet saudara. Ini harga semasa DDkoin di kedua2 global exchange dalam coinranking.com


Sampai sini dulu post aku kali ini saudara, harap bertemu lagi kita pada entry aku yang akan datang. Simpan lah aset dalam kripto walaupun sikit dan belajarlah ilmu tentang kripto sebab kripto ini adalah duit pada masa hadapan. Duit kertas tidak akan terpakai lagi, teknologi semakin kehadapan jangan ketinggalan. Ingat lah kalau duit logam dan kulit siput tergantikan dengan duit kertas pada suatu ketika dulu, tidak mustahil duit kertas akan ditukargantikan dengan duit digital (kripto). Jangan lupa follow blog ini saudara untuk update terkini.
Salam lumayan


D.M

No comments:

Post a Comment