Sunday, December 26, 2010

Azam Baru Cara Baru

My Vision Board

Salam LUMAYAN semua, Alhamdulillah dapat juga saya menyiapkan blog nie walaupun baru merangkak-rangkak dlm visi memperkasa ilmu bab blogger nie, hehehe maklumlah baru berjinak2 dalam dunia blogger. Soo dari masa ke semasa saya akan cuba kemaskinikan blog ini.
Sebelum saya meneruskan mata pena ini, ingin saya bertanya adakah saudara/saudari sekalian telah ada azam baru untuk bakal tahun 2011 tak lama lagi nie, saya pasti saudara/saudari sume telah pun ada visi baru untuk tahun 2011 nie. Jadi sama2 lah kita meninggalkan bermacam kenangan buruk, indah, manis ,pahit , masam dalam tahun 2010 yang bakal kita akan tinggalkan ini. Mulakan lembaran baru buat cara baru dan azam baru.

Kalau kita tak ada kemajuan yang dicapai dlm 2010 jangan ulangi kesilapan pula di tahun 2011 nie....bg yg dah success tue jangan pula lupa atau terlupa bahawa langit tak sentiasa cerah, soo sentiasa siap sedia dan bersikap positif selalu.... =)
Disini saya sertai "vision board" saya pada 2011 dan insya Allah ia akan saya jadikan visi seumur hidup, saya akan cuba manifestasikan apa yg terkandung dalam papan keinginan ini. Soo kalau saudara/saudari belum ada "vision board" lagi, mari mulakannya sekarang membuat vision board anda supaya akan menjadi pemangkin untuk saudara/saudari/kita capai. Sebab kekadang kita nie perlu paksa diri untuk melakukannya baru lah ada "fell"  dalam merealisasikannya....
Sampai disini ni dulu post saya pada kali nie, harap saudara/saudari bleh "follow" perkembangan blog nie bagi berkongsi tips2, motivasi, tips pelaboran, tips kewangan, recipe, dan MACAM2 ada hehehe =)
ok jumpa lg di post yang akan datang.
Salam LUMAYAN.....

No comments:

Post a Comment